IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă esti de acord cu acest lucru atunci poti [x] închide acest avertisment.
 

Plata și livrarea

Modalități de plată oferite
 
1. La ridicarea comenzii de la sediu - plata se poate efectua numerar (pentru valori de până la 5000 lei) sau prin ordin de plată, pe baza facturii emise. În cazul plății prin bancă se va aștepta confirmarea și ulterior vor fi puse la dispoziția clientului produsele comandate.
 
2. OP prin bancă pe baza unei facturi proforme - veți putea genera automat de pe site o factura proformă pe baza căreia să achitați contravaloarea produselor prin ordin de plată. Ulterior vi se va emite factura fiscală.
 
3. Card online, fără comision, prin PlățiOnline (www.plationline.ro)
Se poate efectua plata online cu cardul firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inslusiv MAESTRO, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlățiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlățiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs., ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele util123.
 

Urmărirea comenziilor

Dupa înregistrarea comenzii, statusul poate fi urmărit din contul tau de client, în sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comandă

În cazul în care te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs față de cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la 0732.133.332. Colegii noștri de la Departamentul Suport Clienți vor face tot posibilul să îți modifice sau anuleze comanda.

Modalități de livrare pentru produsele vândute de UTIL SPC

Livrare prin curier (standard)
Costul transportului prin curier va apărea automat în coșul de cumpărături, înainte de confirmarea comenzii. Acesta diferă în funcție de greutatea produselor comandate.
Durata: 2-3 zile lucrătoare.

Livrarea produselor prin intermediul flotei UTIL SPC

Livrarea se realizează de la sediul UTIL SPC din Șos. Prieteniei, nr. 1, Giurgiu, jud. Giurgiu până la adresa specificată de client.
Plata pentru transport se va face în funcție de valoarea mărfii, de tipul produselor cumpărate, precum și de distanța până la adresa de livrare.
Conducătorul autovehiculului este responsabil cu descărcarea mărfii din mașina, însă nu și cu manipularea sa în vecinătate. De aceea, vă recomandăm ca, în cazul în care ați achiziționat mărfuri voluminoase și grele, să fiți pregătit în momentul sosirii acestora pentru a le putea transporta exact în locul dorit de dvs.
Costul pentru livrarea prin intermediul flotei UTIL SPC va apărea automat în coșul de cumpărături, înainte de confirmarea comenzii. Acesta diferă în funcție de specificul produselor comandate și de localitate.
Durata: 5-7 zile lucrătoare.

Ridicare de la sediul UTIL SPC din Giurgiu

Serviciul de ridicare personală de la sediul UTIL SPC este, de asemenea, disponibil, fiind a treia modalitate de livrare pentru care puteti opta. Adresa sediului este Șos. Prieteniei, nr. 1, Giurgiu, jud. Giurgiu, cod poștal 080291, România.

În cazul ridicării produselor direct de la sediul UTIL SPC nu se aplică taxe suplimentare pentru transport.

Dacă ai ales ridicare de la sediul UTIL SPC și, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, atunci acestea vor fi pregătite pentru preluare. Dacă ai alexs plata la ridicarea comenzii de la sediu, atunci acestea vor fi păstrate în stoc 5 zile lucrătoare (inclusiv ziua în care primești confirmarea comenzii). Dacă cele 5 zile trec și produsele nu au fost ridicate de la sediu, atunci ele vor redeveni disponibile pe site pentru alți clienți, iar comanda dvs. va fi anulată în mod automat. Vă stăm întotdeauna la dispoziție pentru informații suplimentare și recomandări referitoare la organizarea transportului.

Pentru comenzi plătite online (cu cardul online, prin ordin de plată) cel care ridică marfa trebuie să aibă o împuternicire din partea firmei.

La ridicarea din showroom, produsele din categoriile transpalete manuale și transpalete electrice vor fi testate pentru a li se constata funcționalitatea. În cazul în care Cumpărătorul refuză testarea, se va considera că produsul este predat în perfectă stare de funcționare, fără nicio zgârietură. De asemenea, Cumpărătorul va fi rugat să semneze un document care atestă refuzul verificării produsului.

Când îti poți ridica produsele comandate? 

A doua zi, în cazul comenzilor plasate de luni pana vineri, pana la ora 15:00.

Marți, în cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 pana luni, ora 15:00.

Termenele de livrare menționate în cazul plăților prin card online sau ordin de plată se pot modifica în funcție de înregistrarea plății.

*La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plată, card online) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane juridice: actul de identitate și împuternicire din partea firmei.